Social Icons

Tuesday 12 November 2013

Pengedar Shaklee Kuantan



Pengedar Shaklee Kuantan

"Kuantan takde branch Shaklee ke? Mana aku nak beli Shaklee kat Kuantan ni?"

Anda mencari pengedar Shaklee di Kuantan? Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Kuantan dengan ID 962482.

Saya membuat penghantaran secara percuma di kawasan Balok, Sg.Karang, Beserah, Bandar Kuantan dan kawasan sekitar yang berdekatan. Penghantaran ke LUAR kawasan Kuantan juga dilakukan dengan menggunakan perkhidmatan pos.

Anda boleh menghubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Hubungi saya dengan cara berikut :

Pm FB : Nadya Hassane

atau


No.tel : 019-9779061

Email : nadiextreme@gmail.com

SHAKLEE
Creating Healthier Lives




















No comments:

Post a Comment

 

Dr. Forrest C.Shaklee

Lebih banyak anda berkongsi dengan orang lain, lebih tinggi nilai saham anda, lakukan kepada orang lain sebagaimana anda mahu mereka lakukan kepada diri anda.

Peringatan Diri

"Apabila seseorang itu menyakiti kamu, berdoalah kepada Allah agar kamu tidak melakukan sedemikian terhadap orang lain".