Social Icons

Thursday 31 October 2013

Pulih Darah Tinggi dengan VIVIX!


                             Apakah itu tekanan darah tinggi? 
Apabila anda dikatakan mendapat darah tinggi atau hipertensi, ia bermakna saluran darah anda menjadi sempit dan sesak menyebabkan jantung terpaksa mengepam lebih kuat untuk mengatasi kesempitan itu. Bila ini terjadi darah akan menekan lebih kuat ke dinding saluran darah untuk laluannya ke tisu badan. Lama-kelamaan, mendapan lemak akan tersangkut dan terkumpul pada dinding menyebabkan arteri menjadi keras. Proses ini dikenali sebagai aterosklerosis. Jantung sekarang terpaksa berkerja lebih kuat untuk menolak darah melalui arteri-arteri yang sempit dan keras ini. Oleh yang demikian, tekanan darah akan tercatat lebih tinggi atau bersamaan 140mm hg untuk tekanan sistolik dan lebih tinggi atau bersamaan 90mm Hg untuk tekanan diastolik, walaupun dalam masa rehat. Kadang-kala darah beku terjadi di celah-celah saluran arteri yang sempit ini menyebabkan berlakunya serangan jantung atau strok (angin ahmar). 

Bagaimana VIVIX boleh membantu anda pulih dr tekanan Darah Tinggi? Rujuk testimoni dengan klik gambar di bawah.


Dapatkan VIVIX dengan harga istimewa berbaloi-baloi sehingga 30hb ini sahaja. Hubungi saya dengan cara berikut :

PM FB : Nadya Hassane

atau

Page : Nadi Vita House

No.tel : 019-9779061

COD area: Balok, Sg.Karang, Beserah dan Bandar Kuantan.
Penghantaran LUAR kawasan Kuantan adalah dengan menggunakan perkhidmatan PosLaju.

No comments:

Post a Comment

 

Dr. Forrest C.Shaklee

Lebih banyak anda berkongsi dengan orang lain, lebih tinggi nilai saham anda, lakukan kepada orang lain sebagaimana anda mahu mereka lakukan kepada diri anda.

Peringatan Diri

"Apabila seseorang itu menyakiti kamu, berdoalah kepada Allah agar kamu tidak melakukan sedemikian terhadap orang lain".