Social Icons

Saturday 12 October 2013

Tuan Rumah Punya Cerita


Daku Shaklee Independent Distributor  yang sah dengan ID 962482
Duduk di Kuantan, COD area Kuantan jugak especially Balok, Sg.Karang, Beserah dan area bandar Kuantan. 

Macam mana boleh terjebak dengan fenomena Shaklee ni?hehe. Al-kisah bermula cerita, beberapa bulan start kerja jerawat bagaikan berpesta kat kulit muka ni. Mula2 macam tak kisah sangat, tapi bila ramai orang tegur dan tanya apa jadi dengan muka sampai banyak jerawat, aku mula risau! malu sume ade la... Ape yang aku buat masa tu? Tukar pencuci muka, try jenama itu jenama ini, cari foundation macam2 jenis nak cover muka la konon nye, elok yang murah baik pun yang mahal semua aku tepek kat muka. Memang la dapat cover jerawat tapi aku tak puas hati, bukan tu yang aku nak! Aku jeles tengok orang kulit licin gebu je.

Last2 aku mengalah la untuk cuba produk2 tu, ape yang aku fikir time tu aku nak baiki kulit bukan tepek bende bukan2 kat muka. Cari punya cari jumpa la SET D Shaklee, try dekat sebulan jerawat makin teruk! Tau ape aku buat? Aku stop makan, rase mcm tak sesuai la kan sebab jerawat makin rancak berpesta.hihi.Lepas tu aku malas dah buat apa2, biar je. Nampak tak silap aku sebab kekurangan ilmu ni?kui3 Sampai satu hari tu aku terfikir semula nak cari maklumat psl Shaklee ni, aku tengok ramai bermasalah mcm aku jugak, dorang cakap teruskan je.

Aku pun teruskan amik semula, memang time tu jerawat gedebuk besar nye keluar, dekat nak raya pulak tu! tapi xpe, ku tabahkan jua xkisah la raya dengan jerawat pun, asalkan usaha nak nampak hasil. Lepas tu muka licin sikit(bukan licin mcm guna cam360 ye), tinggal bekas2 parut jerawat je. dan masalah2 lain pun turut menjauh walaupun target aku utk kulit je,muahaha. Now masih dalam usaha nak kulit licin gebu macam orang lain jugak! Selamat berusaha untuk diri sendiri, dan kawan2 kalau nak alami sendiri pengalaman dengan Shaklee boleh roger2 aku ok =D

Kawan-kawan boleh intai dan like di facebook, page Nadi Vita House
atau boleh hubungi 019-977 9061...

No comments:

Post a Comment

 

Dr. Forrest C.Shaklee

Lebih banyak anda berkongsi dengan orang lain, lebih tinggi nilai saham anda, lakukan kepada orang lain sebagaimana anda mahu mereka lakukan kepada diri anda.

Peringatan Diri

"Apabila seseorang itu menyakiti kamu, berdoalah kepada Allah agar kamu tidak melakukan sedemikian terhadap orang lain".